Wizerunek firmy i marka osobista

| By admin | Filed in: Uncategorized.

Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego niektóre korporacje na świecie co jakiś czas robią rebranding? Najczęściej spowodowane jest to niezadowalającymi wynikami majątkowymi. Ich internetowa marketing nie przynosi żadnego pożytku. Wręcz setki tyś. wykorzystanych na nowoczesną reklamę nie są gwarancją oczekiwanych efektów.

Jeśli duża firma notuje straty, to coś nie działa prawidłowo. Wtedy poszukuje się nowych ścieżek rozwoju, nowej grupy odbiorców, przez co wielokrotnie duży brand podejmuje decyzję o całkowitej zmianie. Zaczynają oni tworzenie logo na nowo. Następnie szukają wykonawców donowych projektów graficznych. Szukają kreatywnych agencji reklamowych z całkowicie odmiennym spojrzeniem na sytuację. Ma to na celu wytworzenie w pełni nowej firmy dla klientów. W umyśle klientów ma wytworzyć się zupełnie inna marka. Marka o innych cechach, wartościach i przekonaniach. Skoro stary brand się wypalił bądź był nietrafiony, to należy wyciągnąć z tego niewypału jak zdecydowanie najlepsze wnioski i zacząć na nowo. Taką decyzję podjęło już wiele światowych marek. Wydaje się więc, że taki kierunek może być też dobrą drogą dla małych firm, które notują od dłuższego czasu tylko regres i marketing on-line nie daje żadnych nowych efektów. Nowe opakowanie produktu bądź zaawansowane projekty graficzne etykiet mogą być kluczem do sukcesu.Należy natomiast mieć na uwadze, że w pewnych przypadkach wystarczy drobna zmiana, aby klienci ponownie pokochali nasze produkty i usługi. Dlatego też nie trzeba wyciągać pochopnych wniosków. Być może w naszym przypadku wystarczy jedynie poprawiony wizerunek firmy w oczach odbiorców?

Warto zobaczyć: whiteart.pl/kreowanie-wizerunku-marki


Dodaj komentarz