W jaki sposób właściwie dobrać reklamę do określonych potrzeb?

| By admin | Filed in: Uncategorized.

Reklamę właściwie każdy z nas zna. W większości sytuacji kojarzy nam się ona z reklamą telewizyjną, która przeszkadza nam oglądać film czy program w TV. Natomiast reklama to bardziej niełatwe zjawisko, które ma kilka definicji. Jedna z nich mówi, że reklama to wszelka płatna forma przedstawiania i popierania towarów, usług , a oprócz tego idei przez określonego nadawcę, nie w sposób usługowy. Funkcjonuje wiele rodzajów reklam, które można wyróżnić z perspektywy celów strategicznych przedsiębiorstwa. Posiadamy zatem: reklamę informacyjną, zwracającą uwagę na korzyści, jakie osiągną nabywcy kupując reklamowany produkt lub usługę, reklamę przypominającą o istnieniu produktu i jego wzmocnionych korzyściach, czy również reklamę wspierająca, stosowaną dla przedstawienia punktu widzenia w sprawach kontrowersyjnych dla środowiska nabywców i zweryfikowania niewłaściwego odbioru działań przedsiębiorstwa. Jest także reklama osłonowa, wykorzystująca sprawdzoną markę pewnych towarów do wprowadzenia na rynek nowych wyrobów tej samej marki. Innym rodzaj to reklama ukierunkowana, kierująca nabywców do miejsc dystrybucji, w których znajduje się oferowany produkt albo usługa. Znacznie w niewielu wypadkach posiadamy do czynienia z reklamą najwyższej jakości – skierowaną do ludzi wolnych zawodów – adwokatów, lekarzy i doradców finansowych. Posiadamy także różne formy prezentowania reklamy na przykład. reklama w radiu, telewizji, internecie, gazecie, flagi. Każda z nich będzie spełniać oczekiwania względem określonej grupy odbiorców i przy dobrze wykonanej strategii reklamowej odniesie sukces.


Tags:

Comments are closed here.